Kursus Motivasi di Gua Tempurung 23 Mei 2009

Pada 23 Mei 2009
Guru-guru dan staf SMKTAR telah menjalani kursus motivasi di Gua Tempurung Perak.
Pemandangan laluan ke dalam gua yang gelap...



Bergambar dipenghujung perjalanan... dinding gua batu kapur

Hanya bayangan

laluan udara yang sejuk seperti hawa dingin

Lohong yang diletakkan lampu..

Kesan jalinan seperti tirai

Bergambar dipertengahan jalan
dari kiri: Cikgu Shan, Rajenderan, Subra, Chandra, Mugen, Thangga dan Maran

Opss.. tadi tak nampak pula En. Mahmud di kiriii sekali, begitulah sukarnya mengambil gambar didalam gua...

Cikgu Wan Zul, Shaharin, Saiful, Roslan dan dibelakang tu.. Cikgu Kuldip

En. Iskandar menggantikan tempat Encik Saiful untuk bergambar...

Pamandangan didalam gua..
Segalanya terpulang kepada interpretasi anda sendiri..

En. Roslan bergaya di laluan awal gua

Cantik! menjelang jam 2 petang semua peserta telah berjaya keluar dari gua dan jamuan tengahari telah disediakan diruangan khas. Terimakasih kepada En Zaini yang bersusah payah membawa jamuan ke tempat kursus.

Comments

Popular posts from this blog

Latar Belakang SMK Tunku Abdul Rahman, Nibong Tebal

KARNIVAL PHDSV 2018